Menestyksellinen AR-pelikampanja

Ensimmäinen julkisen liikenteen lisätyn todellisuuden (AR) pelikampanja oli suuri menestys ja toi iloa tuhansille ihmisille.
Perheyritys Leipomo Rosten Oy halusi erottua joukosta markkinoidessaan uusia Siemenrapeat -tuotteitaan ja teki jotain, mitä kukaan muu ei ollut ennen tehnyt. Normaalisti linja-autojen istuimen takaosan kampanjatarrat ovat staattisia, mutta tässä tapauksessa tarrat olivat interaktiivinen portaali digitaaliseen maailmaan joka oli hauska ja koukuttava AR-peli. Pelissä käyttäjät yrittivät kerätä mahdollisimman monta tuotepakettia. Luonnollisesti käyttäjät pystyivät seuraamaan menestystään reaaliaikaisessa tulostaulussa.

AAVA AR -sovellus käynnistettiin tämän kampanjan aikana yhteensä 22 600 kertaa. Pelien määrä kokonaisuudessaan peräti 81 648!